Velký den v životě

21.09.2011 07:50

Náš člen a přispěvatel Jakub Holman byl v sobotu 17. září přijat při slavnostním obřadu v kostele sv. Jiří v Bludově na Jesenicku do Řádu sv. Lazara Jeruzalémského. 

 

„O Řádu svatého Lazara jsem se dozvěděl poprvé před jedenácti lety. Od té doby jsem sledoval jeho činnost, později jsem začal přímo komunikovat se členy a zúčastnil jsem se některých řádových akcí. Když jsem byl následně osloven, abych se stal řádovým spolubratrem, nebylo to spontánní rozhodnutí. Členství v takové organizaci, která má za sebou tisíciletou historii, je obrovský závazek po mnoha stránkách. Je to jedno z těch životních rozhodnutí, kdy se rozhodujete mezi tím, co je jednoduché a tím co je správné,“ sdělil J. Holman.

 

Po W. Walterovi je to již druhá osobnost z našeho okruhu v tomto vojenském a špitálním řádu. Informaci přinesl Šumperský deník Setkání rytířů, další informace jsou na stránkách řádu Vojenský a špitální Řád .

 

Na prvním obrázku vidíme J. Holmana s jeho otcem a na druhém s velmistrem a českým velkopřevorem řádu J. E. Janem hrabětem Dobrzenským z Dobrzenic.

 

 

(zsk)

Sdružení monarchistů Brno

—————

Zpět